Tuesday, January 12, 2010

PLS go to see doctor =(

Was just reached Penang. Mind was stuck, I don't know what to do now?

CAN YOU PLS GO TO SEE DOCTOR? PLEASE X 1000

He was really not feeling well. Heart not feeling well like stuck. Tight slack now so much looser. Looks so lamn uncomfortable. Still don't want to go to see doctor.

我知道他有苦衷的。他怕看医生,怕医生说他有病要进医院。老人家最怕医院!我何尝不怕?:'( 我现在很害怕!不敢去想。好怕失去我最爱的老爸!!!他又不去看医生,怎办??

好好的劝他,他却说他没事,明明就很明显不舒服; 大呼小叫的,他又说别气我,不然我更快死;叫他看医生,他说自己会去看,可是都一天了都还没有去看。


神,救救他吧!!











今天去了KLCC,刚好有一间庙,跟姐顺便去拜拜。希望他快点好起来!要新年啦!:)只有去看医生,我相信一定会好起来的。

不知道现在的他在房间睡得好吗?好担心!有鼻鼾声,应该还蛮熟的吧?明天再加把劲劝他去看医生!!

3 comments:

Lily said...

If you're talking about your dad, I hope he's feeling better... Take care...

Anonymous said...

Yaa I am.. THANKS!

gagilek said...

finally get to know wat u worry on.....i got this feel experience before.........actually no matter which 1 of the family member got prob.......我会崩溃。